poniedziałek, 24 marca 2014

Początek

Świadomość to najwyższa wartość.  Każdy wynalazek czy rewolucyjna idea miała swój początek w świadomym umyśle.

Dlatego kiedy spotykam na swojej drodze kogoś, kto został wprowadzony w błąd, ogarnia mnie smutek. Zdecydowałem się rozpocząć przygodę z pisaniem tego bloga po rozmowach z bliskimi mi osobami - kiedy zorientowałem się, że większość ich wiedzy ogólnej to zasłyszane gdzieś brednie lub wyuczone w dzieciństwie regułki.

Co mi przeszkadza? Ślepe podążanie za tradycją, religią, wybraną opcją polityczną lub teorią spiskową. Mam zamiar bezlitośnie rozprawiać się z zabobonami. Posty będą rzeczowe, czasami dosadne, a komentarze nie będą moderowane. Jeśli nie zgadzasz się z moim zdaniem lub zauważyłeś, że się mylę, zawsze mile widziana będzie krytyka i wytknięcie mi błędu. 

Miłego czytania i pamiętaj - miej zawsze otwarty umysł, ale uważaj, żeby nie wypadł Ci mózg!

3 komentarze: